02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل منجی مشهد | monji mashhad Hotel مشهد

monji mashhad Hotel مشهد

مشهد
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته سرویس فرنگی سرویس ایرانی
جکوزی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: ضلع جنوبی بازار رضا، نبش شیخ طوسی ۹
تعداد اتاق: 45
توضیحات:

هتل منجی مشهد

هتل 3 ستاره منجی مشهد با قرارگیری در نزدیکی حرم مطهر رضوی می تواند انتخاب مناسبی برای زائران و مسافران بارگاه ملکوتی امام هشتم باشد. در سفر به مشهد لازم است برای اقامت خود و عزیزانتان، هتل مناسبی را رزرو نموده و با آرامش خاطر سفر به شهر بهشت را آغاز نمایید. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از این هتل در تور مشهد از اهواز کسب نمایید.

اقامت در هتل 3 ستاره منجی مشهد

این هتل زیبا که در سال 1397 تاسیس شده است تا هم اکنون میزبان مسافران بسیاری بوده که با رضایت خاطر کامل در آنجا اقامت داشته اند. هتل 3 ستاره منجی مشهد با دارا بودن خدمات کامل رفاهی و مزیت های متفاوت دیگر در نوع خود بهترین ها را برای مسافران ارائه می دهد. در سفر به مشهد می توانید علاوه بر اقامت در این هتل از اماکن دیدنی، تاریخی و تفریحی زیادی دیدن نموده و لذت بسیار زیادی را شامل شوید. از بهترین مکان ها می توان به؛ موزه آستان قدس، موزه نادر شاه افشار، مناطق ییلاقی شاندیز، جاغرق، طرقبه و مراکز خرید مشهد از جمله؛ آرمیتاژ، کیان سنتر 1 و 2، پروما، هفده شهریور، بازار رضا مشهد و... اشاره نمود. با استفاده از سرویس های ایاب و ذهاب می توانید به هر یک از مراکز مورد نظر مراجعه فرموده و لحظات شادی را سپری کنید.

امکانات هتل 3 ستاره منجی مشهد

هتل 3 ستاره منجی مشهد با دارا بودن خدمات کامل رفاهی و برخورداری از اتاق های 2 تخته، 3 تخته و آپارتمان های تک خواب و دو خواب در طول ایام سال آماده خدمت رسانی به زائران محترم بارگاه رضوی می باشد. در ذیل به برخی از امکانات این هتل اشاره شده است.

برخورداری از خدمات گرمایشی و سرمایشی به همراه تهویه مطبوع
بهره مندی از مجموعه آبی، سونا و جکوزی
دارا بودن رستوران و خدمات کامل کافی شاپ
بهره مندی از اینترنت وایرلس
برخورداری از پارکینگ برای نگهداری خودرو مسافران محترم
ارائه خدمات کامل خانه داری
دارا بودن از ملزومات مصرفی ضروری در اتاق ها
بهره مندی از سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ها
برقراری تماس از طریق تلفن اتاق با سایر بخش های هتل و دریافت خدمات سریع السیر

رزرو هتل 3 ستاره منجی مشهد

در این مقاله سعی شد به نکات کاملی از هتل منجی مشهد پرداخته شود. امید است مسافران و زائران محترم بارگاه رضوی با امنیت خاطر و آرامش کامل برای رزرو اقامت خود در مشهد اقدام نموده و با حضور در این هتل از رضایت کافی برخوردار شوند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ