02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل ونوس استانبول | venus Hotel استانبول

venus Hotel استانبول

استانبول
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Huseyin Aga Mah. Tarlabasi Bulv. No:75 Beyoglu, Beyoglu, 34435 Istanbul, Turkey
تعداد اتاق: 11
توضیحات:

هتل 3 ستاره ونوس استانبول

استانبول شهری پر جنب و جوش در کشور ترکیه است. شهری با بناهای تاریخی، بازارهای سنتی، مرکز خریدهای مدرن، مراکز تفریحی و خیابان های زنده که سالانه مقصد گردشگران بسیاری از سراسر جهان است. تور استانبول از محبوب ترین تورها در کشور ما نیز محسوب می شود. با انتخاب تور لحظه آخری استانبول و رزرو هتل های ارزان تر مثل هتل 3 ستاره ونوس استانبول می توانید برای سفری اقتصادی به این شهر برنامه ریزی کنید.

موقعیت مکانی هتل 3 ستاره ونوس استانبول

هتل 3 ستاره ونوس استانبول از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. این هتل در منطقه تکسیم استانبول قرار گرفته است. مسافران می توانند به راحتی و قدم زنان به بازدید از میدان تکسیم استانبول و مکان های اطراف آن بپردازند. این هتل تا خیابان استقلال استانبول تنها 200 متر فاصله دارد. تا مسجد ایاصوفیه استانبول 9 دقیقه پیاده روی دارید. با حدود 15 دقیقه پیاده روی به کاخ توپکاپی استانبول و موزه باستان شناسی استانبول خواهید رسید. فاصله تا فرودگاه نیز حدود 42 کیلومتر است. برای استفاده از مترو و دسترسی به نقاط دورتر شهر تا نزدیکترین ایستگاه تنها 500 متر فاصله دارید.

امکانات هتل 3 ستاره ونوس استانبول

همان طور که اشاره کردیم هتل 3 ستاره ونوس استانبول به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر و فاصله کم با میدان تقسیم همواره مورد توجه گردشگران بوده است. مسافران ایرانی نیز متقاضی رزرو تور استانبول از اهواز، مشهد، اصفهان و شهرهای دیگر به مقصد این شهر هستند. امکاناتی که این هتل به مسافران ارائه می کند عبارتند از
پذیرش 24 ساعته
صرافی و خدمات ارزی
سیستم گرمایش و سرمایش
اینترنت رایگان در سراسر هتل
تسلط کارکنان به زبان انگلیسی و ترکی
صندوق امانات
پارکینگ در فاصله ای نزدیک با هتل با پرداخت مبلغ اضافه
امکان اجاره دوچرخه
خشکشویی
امکان فکس و فتوکپی
هتل 3 ستاره ونوس استانبول 11 اتاق دارد که به صورت تک نفره، دو نفره و سه نفره قابل رزرو است. با توجه به اینکه هتلی ارزان و اقتصادی محسوب می شود، امکانات اتاق ها معمولی و ساده است. از جمله:
تهویه مطبوع هوا
تلویزیون
یخچال
تلفن

سخن پایانی 

شهر استانبول یکی از 10 شهر پر بازدید جهان محسوب می شود. وجود آثار باستانی و تاریخی فراوان مانند قلعه یدیکوله استانبول یکی از مهم ترین دلایل بازدید گردشگران از این شهر است. قدم زدن در محله بالات استانبول با خانه های رنگارنگ یکی دیگر از جاذبه های دیدنی این شهر است. بهترین پیشنهاد تور استانبول 7 شب و 8 روز است که فرصت کافی برای تفریح و گشت و گذار در این شهر فوق العاده را داشته باشید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ