02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل ویکتوریا یونگفروگراند سوئیس | victoria Hotel سوئیس

victoria Hotel سوئیس

سوئیس
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Av. de la Gare 46, 1001 Lausanne, Switzerland
تعداد اتاق: 59
توضیحات:

هتل 5 ستاره ویکتوریا یونگفروگراند

هتل ویکتوریا یونگفروگراند، دارای موقعیت عالی در اینترلاکن، است. این هتل بزرگ، بین 2 دریاچه زیبا در کوهپایه های Jungfrau پوشیده از برف قرار گرفته است.اسپای اختصاصی هتل ویکتوریا، با مساحت 54 متر مربع مجهز به استخر، سونا و اتاق بخار است. تناسب اندام، ورزش و مربی سلامت از دیگر امکانات این هتل است که، در اختیار مسافران قرار می گیرد. علاوه بر این، اسپای NESCENS شامل یک اسپای خصوصی مجلل برای 2 نفر و یک رستوران دنج است که غذا های سالم سرو می کند.همه اتاق های این هتل، دارای طراحی و دکور متمایز از کلاسیک تا معاصر هستند. فضای داخلی زیبا و حمام ‌های مرمری جادار، این طرح‌ ها را تکمیل می‌کنند.دو رستوران در هتل وجود دارد. در رستوران La Terrasse Brasserie، یک محیط مدرن و آرام با غذا های اصیل را تجربه کنید. دوستداران غذای ایتالیایی، مانند پیتزای تازه می توانند وقت خود را در Ristorante e Pizzeria Sapori سپری کنند.همچنین هتل ویکتوریا، دارای یک تراس آفتابگیر مشرف به تپه Jungfrau است و Wi-Fi رایگان در سراسر هتل ارائه می شود.

امکانات هتل ویکتوریا یونگفروگراند

غذاهای سوئیسی مدرن و کلاسیک بین المللی در منوی La Terrasse Brasserie ترکیب شده اند که حتما باید آن را در تور لحظه آخری سوئیس، امتحان کنید.Spa Nescens هتل ویکتوریا یونگفروگراند، که در طبیعت منحصربه‌فرد قرار دارد، شما را در دنیایی با وسعت 5500 متر مربع از سلامتی، در خود غرق می‌کند. این اسپا، به سبک بودوآر از دهه 1940، فضای داخلی زیبا با مناظر ناهموار کوهستانی و استخر آب نمک روباز در دسترس است.سونای فنلاندی و یک حمام بخار، در این هتل مختلط است، اما تمام امکانات دیگر بین زنان و مردان مجزا است.

چگونه درهتل ویکتوریا یونگفروگراند اقامت داشته باشیم؟

برای اینکه بتوانید وارد خاک سوئیس شوید و از تور سوئیس لذت ببرید، نیاز به ویزای این کشور دارید. همان طور که می دانید، سوئیس، یکی از 26 کشوری است که با ویزای شنگن، می توان به آن سفر کرد. شرایط اخذ ویزای شنگن، در کشور های مختلف، متفاوت است. گردش مالی سه ماهه به یورو و تمکن مالی تاثیر زیادی در اکسپت شدن ویزای شنگن دارد. برای این ویزا نیازی به مصاحبه نیست و مدت زمان دریافت آن بین یک هفته تا یک ماه است.متقاضیان دریافت ویزای شنگن، ملزم به دریافت بیمه هستند. بیمه ویزای شنگن، در صورت بروز حوادث ناخواسته و بیماری ها، یک بیمه معتبر، تلقی می شود. حداقل پوشش این بیمه، 30 هزار یورو است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ