02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل شرایتون دبی کریک اند تاورز دبی | sheraton dubai creek Hotel دبی

sheraton dubai creek Hotel دبی

دبی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال کافه بار
استخر سرباز جکوزی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Baniyas Rd - Port Saeed - Riggat Al Buteen - Dubai - United Arab Emirates
تعداد اتاق: 255
توضیحات:

هتل 5 ستاره شرایتون دبی کریک اند تاورز

هتل 5 ستاره شرایتون دبی کریک اند تاورز در منطقه‌ی دیره دبی واقع شده است. این هتل در خیابان بنی‌یاس و مشرف به کریک دبی قرار گرفته است. نهر زیبای دبی که روزانه محل بازدید بسیاری از گردشگران است به نام کریک دبی خوانده می‌شود. این موقعیتِ بسیار عالی برای هتل شرایتون یک امتیاز ویژه محسوب می‌شود. چرا که عملا دسترسی آسان به تمام بازارهای مهم دبی و برج‌های دیدنی این شهر را فراهم خواهد آورد. اما بسیاری از گردشگران در سفر نمی‌توانند از حفظ سلامتی خود و اهمیتی که برای آن قائل هستند کوتاه بیایند. هتل شرایتون دبی این مسئله را به خوبی درک کرده است.
این هتل مرکز فیتنسی دارد که توسّط «Core Performance» برنامه‌ریزی شده و شامل امکانات مجهز باشگاهی در «TechnoGym» ، سونای خشک و بخار و سالن ماساژ می باشد. باشگاه این هتل به استخر شنای بزرگسالان و کودکان نیز دید دارد. بنابراین حتی اگر خودتان بخواهید از سلامتی بدنی غافل شوید، امکاناتی که در این هتل 5 ستاره برای شما تدارک دیده شده وسوسه‌تان می‌کند.

هتلی 5 ستاره شرایتون دبی کریک اند تاورز با سابقه‌ی طولانی در رضایتمندی مهمانان

هتل 5 ستاره شرایتون دبی کریک اند تاورز می‌تواند نمادی از قدمت امکانات جهانگردی، خدمات هتل و سفر در دبی باشد. چرا که این هتل 5 ستاره در سال 1978 در جاده‌ی بنی‌یاس و در جوار نهر دبی ساخته شده و از آن زمان تاکنون تحسین بسیاری از جهانگردان را برانگیخته است. این هتل چشم‌انداز بی‌نظیری دارد که در طول عمر هتل به طور مستمر تغییر کرده و به تدریج حیرت‌انگیزتر شده است. اکنون شما نیز می‌توانید با رزرو تور دبی با پرواز فلای دبی یا تور دبی با پرواز امارات این چشم‌انداز را تماشا کنید. این هتل که 255 واحد اقامتی را در خود جای داده است در سال 2002 بازسازی شده و امروزه یکی از مجلل‌ترین و برترین هتل‌های خاورمیانه به شمار می‌آید. کارکنان جدیدتر هتل شرایتون بطور مداوم درس مهمان‌نوازی و پذیراییِ حرفه‌ای را از پرسنل باسابقه‌ی هتل می‌آموزند و به راحتی قلب مهمانان را بدست می‌آورند. پیش‌خدمت‌ها به زبان‌های عربی، آلمانی، اسپانیولی، انگلیسی و فرانسوی تسلط دارند و از این طریق با مسافرین در ارتباط هستند.

امکانات رفاهی و تفریحی در هتل 5 ستاره شرایتون دبی کریک اند تاورز

هتل 5 ستاره شرایتون دبی کریک اند تاورز تمامی امکانات مجلل و به‌روزِ یک هتل در فضاهای عمومی را تامین کرده است تا مسافرین از این بابت نگرانی نداشته باشند. این هتل برای مهمانان تور امارات خود اتاق‌های متنوعی را آماده کرده است که بنا به انتخاب آن‌ها در اختیارشان قرار می‌دهد. این اتاق‌ها شامل اتاق‌های لوکس 2 نفره با چشم انداز شهر یا نهر دبی و همینطور اتاق‌های لوکس 3 نفره با چشم انداز شهر یا کریک دبی می‌باشند. همچنین اتاق کلاب، سوئیت جونیور، سوئیت کینگ، سوئیت‌های برتر و سوئیت رویال از دیگر اتاق‌های این هتل هستند. کلیه‌ی اتاق‌ها مجهز به تهویه‌ی مطبوع، فرش، یخچال، میز کار، چای‌ساز، قهوه‌ساز، اتو، تلفن و تلویزیون صفحه تخت هستند. این اتاق‌ها از حمام اختصاصی با دوش مخصوص، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی نیز بهره‌مندند.

فاصله‌ی هتل 5 ستاره شرایتون دبی کریک اند تاورز تا جاذبه‌ها و نقاط مهم شهر دبی

هتل 5 ستاره شرایتون دبی کریک اند تاورز تا میدان ساعت دبی 7/1 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از دلفیناریوم دبی 5/4 کیلومتر و از موزه‌‌ی دبی 3/5 کیلومتر فاصله دارد. بازار بزرگ دبی مال و سالن اپرای دبی از هتل شرایتون حدود 11 کیلومتر فاصله دارند. فرودگاه بین‌المللی دبی نیز از هتل شرایتون 4/14 کیلومتر فاصله دارد. با تور لحظه آخری دبی تمام جاذبه‌های دور و نزدیک به هتل شرایتون را خواهید دید. در شهر مدرن دبی همه‌چیز به شما نزدیک است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ