02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

مجموعه ورزشی و گردشگری دریایی مارینا کیش

06 شهریور ، 1401
راز آسمان پایتخت

مجموعه مارینا کیش کجاست؟

مجموعه مارینا کیش در سمت ساحل شرقی جزیره کیش واقع شده است. این مجموعه تفریحی امکانات و تجهیزات رفاهی برای انواع سرگرمی‌های آبی را ارائه می‌دهد و بازدیدکنندگانی که با تور کیش وارد جزیره میشن از تفریحات آبی کیش مانند جت اسکی، قایق‌های بادی، شاتل و بنانا سواری، فلای برد، اسکی روی آب لذت خواهند برد. همچنین هتل 5 ستاره و رستوران بین‌المللی مارینا در کنار این مجموعه تفریحی قرار دارند. این هتل با فضایی شیک و مدرن، شرایط مناسبی برای گذراندن اوقاتی خوش با خانواده را فراهم کرده است. رستوران بین‌المللی مارینا با غذاهای خوب و موسیقی آرام خدمات عالی و با کیفیتی را ارائه می‌دهد. گردشگران تور لحظه آخری کیش از طیف گسترده‌ای از غذاهای دریایی، بین المللی، ایرانی و سنتی این رستوران لذت خواهند برد.

marinakish3

لانژ ساحلی مجموعه مارینا از زیباترین جاهای دیدنی کیش است. در این مجموعه تفریحی تخت‌های بزرگ به همراه چتر آفتابی، فضایی فوق‌العاده برای افرادی است که به دنبال استراحت در محیط ساحلی هستند. در این ساحل شگفت‌انگیز می‌توان مناظر چشم‌نوازی همچون حرکت پرندگان دریایی را تماشا کرد. گردشگران هنگام غروب خیره‌کننده خورشید از قدم زدن در فضای آرام این استراحتگاه ساحلی خاطرات دلنشینی خواهند داشت. 

marinakish1

یکی از جذاب‌ترین تفریحات دریایی کیش، شناورها و سرسره های آبی است. در مجموعه مارینا سرسره‌های شناور بر روی آب و سایر تجهیزات برای بازی و شنا در دریا فراهم شده است. شیرجه روی این شناورهای آبی در زیر نور خورشید بسیار لذت‌بخش خواهد بود. علاوه بر این، پدال بورد هم از تفریحات آبی منحصر به فرد مجموعه تفریحی مارینا است و تنها در این مجموعه ورزشی تجهیزات پدال بورد یافت می‌شود. افرادی که ماجراجویی دریایی را دوست دارند با استفاده از پدال بورد می‌توانند به راحتی بر روی سطح آب حرکت کرده و از مناظر زیبای خلیج فارس و جزیره کیش دیدن کنند. استفاده از پدال بورد برای کسانی که برای اولین بار قصد انجام ورزش‌های آبی را دارند پیشنهاد می‌شود.

marinakish4

گردشگری دریایی در خلیج فارس

قایق‌های تفریحی مجموعه ورزشی وگردشگری دریایی مارینا کیش، از لوکس‌ترین برندهای اروپایی هستند. گردشگران با اجاره قایق‌های لوکس در این مجموعه تفریحی، می‌توانند ماجراجویی در خلیج فارس و گردشگری دریایی خود را آغاز ‌کنند. این قایق‌ها در اندازه‌ها و ظرفیت‌های متفاوتی همراه با کاپیتان و با بهترین خدمات ارائه می‌شوند. همچنین انواع تجهیزات غواصی در این مجموعه ورزشی عرضه می‌شود. علاقه‌مندان به غواصی در زیر آب، صخره‌های مرجانی بسیار زیبای خلیج فارس و انواع گونه‌های ماهی‌ و لاک پشت‌های دریایی را خواهند دید. غواصی با اسنورکل و شناکردن در نزدیکی سطح آب تجربه‌ای بی‌نظیر از تماشای زیست‌بوم زیر آب است. این نوع غواصی نیازی به تجربه قبلی ندارد و یادگیری آن فقط چند دقیقه طول می‌کشد. غواصی با اسنورکل شبیه مدیتیشن در محیط آرام زیر دریا است که اضطراب را به شادی تبدیل می‌کند.

marinakish2

شاید هیچ راهی بهتر از موج‌سواری با قایق بادبانی برای تماشای جاهای دیدنی کیش و گذراندن یک روز آرام در آب‌های خلیج فارس وجود نداشته باشد. گشت و گذار با سرعت بسیار آرام این قایق‌ها و در نسیم گرم دریا فوق‌العاده است. قایق‌های بادبانی به قدرت و سرعت عمل زیادی برای حفظ تعادل بر روی آب احتیاج دارند. این قایق‌ها با نیروی باد حرکت می‌کنند و در وضعیت‌های آب و هوایی متفاوت قابل استفاده هستند. همانند سایر قایق‌های کوچک دریایی قایق‌های کایاک نیز سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز هستند. کایاک‌ سواری راهی آسان برای تماشای مناظر آبی و لذت‌بردن از طبیعت است. قایق‌های کایاک برای ماهیگیری و قایقرانی تفریحی در دریا و اقیانوس مناسب‌اند. این قایق‌های سبک به صورت تک نفره و دو نفره هستند و در دو نوع پدالی و پارویی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. 

انواع اسکی روی آب

اسکی روی آب یکی از هیجان انگیزترین ورزش‌های آبی است و در سراسر جهان بسیار محبوب است. پیشرفته‌ترین تجهیزات اسکی روی آب را تنها در مجموعه ورزشی وگردشگری دریایی مارینا کیش می‌توان یافت. در مجموعه تفریحی مارینا اسکی‌بازان حرفه‌ای می‌توانند از انواع اسکی‌های روی آب مانند اسکی اسلالوم، اسکی پرشی و اسکی پرسرعت لذت ببرند. افرادی که به دنبال تجربه‌ای متفاوت از تفریحات آبی هستند از صبح تا غروب می‌توانند با مدرن‌ترین تجهیزات این مجموعه تفریحی بر روی آب اسکی کنند. ورزش‌های آبی مجموعه ورزشی وگردشگری دریایی مارینا کیش نه تنها خسته‌کننده نیستند بلکه علاقه‌مندان زیادی را به این مکان تفریحی جذب می‌کنند.

marinakish5

گردشگران نهایت شور و هیجان را در پرواز با چترهای پاراسل خواهند داشت. پاراسلینگ بر روی دریا یک فعالیت تفریحی بسیار شگفت‌انگیز است که در آن افراد همراه با چترهای پاراسل در هوا معلق هستند و توسط یک قایق با سرعت به حرکت در می‌آیند. پرواز با پاراسل به صورت یک، دو یا سه نفره است. همانند پاراسل، افراد از طریق موج سواری با کایت‌‌ بورد نیز احساس پرواز را خواهند داشت. موج سواری با کایت بورد بسیار نشاط‌آور است و ترکیبی از اسکی روی آب و پرواز با چتر است. این ورزش آبی برای افزایش تمرکز ذهنی و سلامتی بدن بسیار مفید است. یادگیری این ورزش برای افرادی که آمادگی جسمانی داشته باشند و بتوانند تعادل خود را بر روی آب حفظ کنند بسیار آسان خواهد بود. 

marinakish6

پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش در فاصله چند کیلومتری مجموعه تفریحی مارینا قرار دارد. این پارک در سال 1393 تاسیس شده است و اولین پارکی می‌باشد که آشنایی با دولفین‌ها و سایر جانوران دریایی مانند پنگوئن، شیر دریایی، گربه دریایی و... را در جزیره کیش ممکن کرده است. در پارک دلفین‌ها می‌توان موجودات دریایی خارق‌العاده و دنیای شگفت‌انگیزشان را از نزدیک مشاهده کرد. این پارک از 4 بخش دلفیناریوم، آکواریم آب شور، تونل خزندگان و باغ پرندگان تشکیل شده است. کودکان و بزرگسالان از تماشای زندگی دریایی دلفین‌های جزیره کیش و سایر جانوران دیگر بسیار لذت خواهند برد. در بخش دلفیناریوم علاوه بر تماشای جانوران دریایی، حرکات نمایشی با دلفین‌ها بسیار دیدنی است.شما میتونید با تور لحظه آخری کیش از پارک دلفین ها دیدن کنید.

marinakish7

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ