02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

بازار ورنیساج ایروان

05 بهمن ، 1401
راز آسمان پایتخت

بازار ورنیساج ایروان کجاست؟

اگر می خواهید به تور ارمنستان بروید باید در مورد ویژگی های این کشور اطلاعات بیشتری به دست آورید. جاذبه های گردشگری زیادی در ارمنستان وجود دارند که هر یک از آنها دارای جذابیت زیادی هستند. بازار ورنیساج ایروان به عنوان یکی از مهم ‌ترین جاذبه‌ های گردشگری این کشور شناخته می ‌شود.

vernissage1

بسیاری از افرادی که می خواهند با هزینه مناسب به کشور ارمنستان بروند در تور زمینی ارمنستان شرکت می کنند. شما نیز می‌ توانید تور لحظه آخری ارمنستان را برای سفر خود انتخاب کنید. دقت داشته باشید که زمان رزرو بلیط اینترنتی تور ارمنستان باید جاذبه های گردشگری این کشور را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه اطلاعات بیشتری که مربوط به بازار  زیبای ورنیساج می باشد را معرفی می‌ کنیم.

ویژگی های بازار گردشگری ورنیساج ایروان

بازار ایروان در امتداد خیابان بزرگ جمهوری قرار گرفته است. یکی از مهم‌ ترین ویژگی ‌های این بازار قدمت آن می باشد. در سال ۱۹۸۹ هنرمندان ارمنی این بازار را طراحی کرده‌ اند. در اوایل این بازار به عنوان یک بازار کوچک شناخته می‌ شد اما به مدت مرور زمان آن را بزرگتر کردند. اکنون این بازار دارای مغازه های زیادی است که هر یک از آنها کالا های متفاوتی را به فروش می رسانند.

vernissage2

بازار ایوان از ایستگاه مترو که در میدان جمهوری ایروان می باشد آغاز می گردد. انتهای این بازار به مجسمه معروف شهر می رسد. از آنجایی که این بازار  آثار هنری سنتی ارمنی را در خود جای داده است به عنوان مهمترین آثار گردشگری کشور ارمنستان شناخته می‌ شود.

سوغاتی های بازار ورنیساج ایروان

بازار ورنیساج سرشار از سوغاتی های ارمنی است. شما می‌توانید مجموعه ‌ای بزرگ از سوغاتی های ارمنی، آلات موسیقی، مجموعه سکه های قدیمی و ... را در این بازار مشاهده کنید. با اینکه بیشتر اقلام این بازار محلی می باشند اما باید بدانید که آثار دوران شوروی را در این بازار می توانید مشاهده نمایید. بسیاری از آثار قدیمی که مربوط به دوران قبل هستند در این بازار با قیمت بالایی به فروش می رسند. زمانی که هنرمندان محلی نمایش خود را در میدان جمهوری آغاز کردند بازار ایروان رونق زیادی گرفت. در سال ۲۰۱۶ دولت ارمنستان برنامه ای را جهت نوسازی این بازار ارائه داد.

vernissage3

بخش های مختلف بازار گردشگری ورنیساج ایروان

برای اینکه به بازار محلی ورنیساج بروید باید بخش های متفاوت این بازار را به خوبی بشناسید. این بازار را به دو بخش مهم تقسیم می‌ کنند. یکی از بخش های بازار مربوط به هنر و صنایع دستی می باشد. بخش دیگر این بازار مربوط به فروش لوازم الکترونیکی است. به همین دلیل شما بر اساس سلیقه خود به راحتی می ‌توانید یکی از بخش‌ های بازار را برای خرید محصولات متفاوت انتخاب کنید. بازار ایروان به عنوان یکی از مهم ترین بازارهای جهان شناخته می‌ شود که شلوغ است. شما می‌ توانید بیش‌تر اقلام مربوط به صنایع دستی مانند نقاشی ها، عروسک ها، سوزن دوزی ها، فرش ها و کتاب ها را از بازار سنتی خریداری کنید. در واقع کالاهای مورد علاقه شما در این بازار به فروش می رسند زمانی که کالایی را انتخاب می نمایید توضیحاتی که مربوط به آن کالا می باشد را از فروشنده دریافت خواهید کرد.

vernissage4

بازار زیبای ورنیساج ایروان

فروشنده بازار ورنیساج از جنس به فروش رسیده بسیار تعریف می‌ کند تا مشتری جذب آن شود. زمان خرید سوغات از بازار باید هر یک از مغازه ها را به خاطر بسپارید. همیشه از فروشندگان تخفیف بگیرید تا بتوانید با قیمت مناسب سوغاتی ها را بخرید. هرگز نباید چیزی که فروشنده با قیمت اولیه به شما پیشنهاد می‌ دهد را خریداری نمایید. قیمت قابل قبول فروشنده را مورد بررسی قرار دهید و سپس جنس مورد نظر را تهیه نمایید. بازار محلی ورنیساج تنها یک مکان برای خرید نمی باشد بلکه شما آن را به عنوان یک موزه کوچک که آثار هنرمندان در آن قرار گرفته است می توانید بشناسید. این بازار یک تجربه گردشگری بی نظیر در کشور ارمنستان شناخته می‌ شود.

موقعیت مکانی بازار ورنیساج ایروان

 موقعیت مکانی بازار ورنیساج ارمنستان بسیار مناسب است. شما می‌ توانید به میدان جمهوری بروید و به راحتی این بازار را پیدا کنید. آثار گردشگری و جاذبه های هنری زیادی در نزدیکی این بازار قرار گرفته اند. بر همین اساس بعد از اینکه بازار را مورد بازدید قرار دادید به راحتی می توانید به جاذبه های گردشگری دیگر نزدیک به بازار بروید. به طور معمول بازار ورنیساج در تعطیلات آخر هفته به خوبی فعالیت می کند. در روزهای دیگر نیز شما می توانید از خدمات فروشندگان استفاده کنید. سه شنبه تا جمعه از ساعت ۷ صبح تا ۶ بعد از ظهر این بازار فعالیت شلوغ و مناسبی دارد. شنبه تا دوشنبه اصولا از ۷ صبح تا ۶ بعد از ظهر مغازه ها باز هستند. در سال های اخیر این بازار در تمامی روزهای هفته باز بوده و مشتریان زیادی داشته است. زمانی که خریداران زیادی در بازار وجود داشته باشند بازار شلوغ می‌ شود.

vernissage5

به طور کلی باید به خوبی بدانید که بازار محلی ورنیساج به عنوان یکی از بهترین بازارهای ایروان شناخته می ‌شود. هر یک از افرادی که به تور ارمنستان می روند مایل هستند از بازار این شهر بازدید کنند. اگر به صنایع دستی ارمنستان علاقه زیادی دارید می‌ توانید به این بازار بروید و هر یک از وسیله های مورد نیاز خود را خریداری کنید. توجه داشته باشید که بدون آگاهی نباید این وسیله ها را خریداری نمایید.

رستوران ها و هتل های اطراف بازار زیبای ورنیساج ایروان

یکی از مهمترین نکاتی که زمان بازدید از بازار ورنیساج ایروان اهمیت دارد این است که در مورد رستوران ها و هتل های اطراف بازار اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. اگر شما می خواهید در مرکز شهر اقامت داشته باشید می ‌توانید هتل هایی که نزدیک به بازار هستند را برای اقامت تان انتخاب کنید. همچنین رستوران های متفاوتی در اطراف بازار وجود دارند که شما غذاهای خوشمزه ای را در آنها سرو خواهید کرد. هر یک از رستوران ها را از نظر شهرت و اعتباری که دارند مورد بررسی قرار دهید و سپس یکی از آنها را برای سرو غذا انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که هتل های ۵ ستاره، ۴ ستاره و 3 ستاره در نزدیکی این بازار قرار دارند. شما طبق بودجه تان می توانید یکی از هتل ها را برای اقامت رزرو کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ