02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

آبشار راین سوئیس

25 اسفند ، 1401
راز آسمان پایتخت

آبشار راین سوئیس کجاست؟

اگر شما علاقه دارید که در تور سوئیس شرکت کنید باید تمامی جاذبه های گردشگری این کشور را بشناسید. آبشار راین سوئیس یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کشور سوئیس می باشد. امروزه بسیاری از افراد با دریافت ویزا شنگن به کشورهای اروپایی سفر می نمایند. کشور سوئیس به عنوان یکی از کشورهای منحصر به‌فرد اروپا شناخته می ‌شود. اگر مایل هستید از تمامی جاذبه های گردشگری کشور سوئیس بازدید کنید باید ویژگی ها و نحوه بازدید از آنها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

rhine1

جاذبه های دیدنی زیادی در کشورهای اروپایی وجود دارند اما باید بدانید که آبشار بزرگ راین به عنوان یکی از خاص ترین و بهترین آبشارهایی می شناسند که در اروپا مشاهده خواهید کرد. در صورتی که اطلاعاتی در مورد طبیعت بکر وشگفت انگیز این آبشار ندارید با ما در ادامه همراه باشید.

موقعیت مکانی آبشار دیدنی راین سوئیس

آبشار راین سوئیس به عنوان مهمترین جاذبه گردشگری کشور سوئیس می باشد. بسیاری از افراد از این آبشار در بازه های زمانی متفاوت بازدید می نمایند. این آبشار در قسمت شمالی کشور سوئیس قرار گرفته است. در واقع شما در نزدیکی مرز آلمان می توانید از این آبشار بازدید کنید. این آبشار در مرز آلمان و زوریخ قرار گرفته است. با شهر زوریخ حدود ۴۶ کیلومتر فاصله دارد. شهر هاوزن به عنوان یکی از شهرهای زیبای سوئیس شناخته می‌ شود که به آبشار نزدیک است .در واقع بسیاری از افرادی که به شهر هاوزن می روند می توانند در کمترین زمان از این آبشار بازدید کنند چرا که فاصله این شهر با آبشار بسیار ناچیز می باشد.

rhine2

تاریخچه آبشار راین سوئیس

اگر مایل هستید از آبشار راین سوئیس بازدید کنید باید در مورد تاریخچه این آبشار اطلاعات بیشتری کسب نمایید آبشار بزرگ راین حدود ۱۴ الی ۱۷ هزار سال پیش در عصر یخبندان ایجاد گشت. این آبشار حدود ۳ متر ارتفاع دارد و حدود ۱۵۰ متر عرض آن می باشد. در واقع باید بدانید که عظمت و شکوه این آبشار نسبت به دیگر آبشار هایی که در کشورهای اروپایی قرار دارند بیشتر است. علت اصلی شگفت انگیز بودن این آبشار حجم آب آن می باشد که از درون آن سرازیر می گردد. در فصل تابستان می توانید حجم زیاد آب این آبشار را مشاهده کنید. در هر یک ثانیه حدود ۶ هزار لیتر آب از درون آبشار به پایین می ریزد. در واقع یکی از مهمترین دلایلی که موجب شده این آبشار محبوبیت زیادی کسب کند حجم آب آن می باشد.

rhine3

بهترین زمان بازدید از آبشار زیبای راین سوئیس

در فصل تابستان تعداد گردشگرانی که در تور سوئیس به این آبشار می روند چندین برابر می شود. در واقع در فصل تابستان آب و هوای این کشور بسیار عالی است. به همین دلیل افراد زیادی در این فصل به سوئیس می روند. شرایط دسترسی به آبشار برای افرادی که می خواهند به این آبشار بروند بسیار مهم است. نزدیکترین شهری که به این آبشار قرار گرفته است هاوزن می باشد. برای رفتن به این آبشار در ابتدا شما نیاز است که خودتان را به شهر هاوزن برسانید.

rhine4

بهترین راه رسیدن به شهر این است که استفاده از قطارهای کشور سوئیس به این شهر برسید. بعد از رسیدن به این شهر راه های متفاوتی برای رفتن به آبشار دارید. با استفاده از اتوبوس یا قطار محلی می توانید به این آبشار بروید. همچنین می توانید از شهر هاوزن تا این آبشار پیاده روی کنید. اگر به پیاده روی علاقه داری تنها ۳۰ دقیقه طول می کشد تا از این شهر به آبشار برسید.

شرایط بازدید از آبشار راین سوئیس

نکته مهمی که در مورد آبشار راین وجود دارد این است که بازدید از آن رایگان می باشد. شما می توانید بدون پرداخت هزینه از این آبشار بازدید نمایید و از زیبایی آن لذت ببرید. برای بازدید از این آبشار روش‌ های گوناگونی را می توانید انتخاب کنید. اگر پیاده یا با اتوبوس می خواهید به این آبشار بروید باید از سمت شمال حرکت خود را ادامه دهید. در صورتی که با قطار به شهر هاوزن بیاید در جنوب آبشار پیاده می شوید. مسیر های گوناگونی را برای رفتن به این آبشار می توانیم معرفی کنیم. یکی از مهمترین روش های رسیدن به آبشار استفاده از تورهای قایق سواری می باشد. با استفاده از تورهای قایق سواری می توانید به نزدیکترین فاصله آبشار برسید. مجموعه های گوناگونی در حاشیه رودخانه قرار گرفته اند که می توانید از آنها استفاده کنید.

rhine6

طبیعت آبشار بزرگ راین سوئیس

طبیعت زیبای این آبشار به عنوان یکی از اصلی ترین دلایل افزایش تعداد بازدیدکنندگان شناخته می‌ شود. بسیاری از گردشگران برای اینکه از جاذبه های طبیعی کشور سوئیس لذت ببرند در تور سوئیس شرکت می ‌کنند. در بین جاذبه های متفاوت باید هر یک از آنها را به خوبی بشناسید و در بازه زمانی مناسب از آنها بازدید کنید. آبشار بزرگ راین تنها یکی از جاذبه های هیجان انگیز کشور سوئیس نمی باشد بلکه به عنوان بزرگترین آبشار کشورهای اروپایی شناخته می شود. این آبشار یکی از شگفتی های طبیعت است که بسیاری از افراد را جذب خود می کند.

تفریحات آبشار راین سوئیس

تفریحات زیادی در آبشار راین وجود دارند که شما بر اساس سلیقه خود می توانید از این تفریحات استفاده کنید. اگر در منطقه هاوزن ماندگار هستید بهتر است که به این آبشار بروید. آبشار راین بسیار زیبا است و هوای این آبشار بعد از تاریک شدن بسیار خاص می گردد. در صورتی که در ماه جولای به این آبشار بروید آتش بازی بزرگ را مشاهده می‌ کنید که در ساعت ۱۰ شب برگزار می گردد. در طول ماه آوریل می توانید منظره خاصی از این آبشار مشاهده کنید.

rhine7

پارک ماجراجویی آبشار راین به عنوان مهمترین جاذبه تفریحی آبشار شناخته می شود. ورودی این پارک از 14 تا 40 فرانک متغیر است. کودکانی که ۴ الی ۷ سال هستند می‌ توانند به این پارک بروند. تور های قایقرانی به عنوان یکی دیگر از تفریحات آبشار به شمار می‌ رود. پیاده روی را به عنوان یکی از تفریحات خاص این آبشار می شناسیم. در واقع اگر شما به پیاده روی علاقه دارید می‌توانید از شهر هاوزن تا آبشار حدود نیم ساعت پیاده‌ روی کنید و از طبیعت بکر و زیبای آبشار لذت ببرید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ