02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

مشهد سفری به سوی آرامش

21 فروردین ، 1403
راز آسمان پایتخت

سفر به مشهد مقدس

تور مشهد سفری به سوی آرامش از جمله تورهای گردشگری است که در تمام طول سال برقرار است. تور مشهد برای عید و تور مشهد برای تابستان بالاترین فروش را دارند. اما تور مشهد برای زمستان و پاییز نیز مشتریان فراوانی دارد. زیرا مشهد پایتخت معنوی ایران است و دلدادگان امام هشتم به هر بهانه‌ای به بارگاهش پناه می‌برند. در بسیاری از مناسبت‌های مذهبی مانند ایام ماه رجب برای علاقمندان به زیارت، تور مشهد هوایی با تور سفر به مشهد با قطار تفاوت خاصی ندارد. زیرا هدف آنها بهره‌مندی از ثواب زیارت در این ایام است. البته شهر مشهد به عنوان یک شهر توریستی نیز جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. آثار تاریخی و مراکز تجاری و تفریحی مشهد نیز خاطرات خوشی را برای مسافران رقم می‌زنند. ما در این مطلب تلاش کردیم با گردآوری اطلاعات کامل شما را برای انتخاب بهترین تور لحظه آخری مشهد یاری کنیم.

emamreza

انواع تورهای مشهد

تورهای مشهد را می‌توان از لحاظ وسیله سفر و سطح کیفی اقامتگاه تقسیم‌بندی کرد. به عبارت دیگر به دلیل محبوبیت سفر به این شهر هنگام خرید تور سفر به مشهد، امکان انتخاب وسیله سفر و اقامتگاه برای مسافران وجود دارد. البته در مورد تورهایی که با اتوبوس انجام می‌شود معمولاً‌ این حق انتخاب وجود ندارد. لذا ما در ادامه تورهای مختلف را بر حسب وسیله سفر را معرفی می‌کنیم

emamreza

تور مشهد هوایی

تور سفر به مشهد با هواپیما گرانترین و بهترین تور مشهد است. فاصله تهران تا مشهد با هواپیما در مدت زمان تقریبی ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه طی می‌شود. این زمان بدون شک با زمان مورد نیاز برای تور زمینی از تهران به مشهد قابل مقایسه نیست. به همین دلیل قیمت تور هوایی مشهد بسیار زیاد است. این قیمت در زمان اوج سفر مانند تعطیلات نوروز یا مناسبت‌های خاص مذهبی افزایش نیز خواهد داشت. اما با وجود این افزایش قیمت، تمام ظرفیت تورهای مشهد در این ایام از مدتها قبل تکمیل می‌شود. 

emamreza

تور سفر به مشهد با قطار

تور مشهد با قطار را می‌توان گزینه‌ای جذاب با قیمت مناسب برای اقشار مختلف دانست. قیمت تور زمینی با قطار به تناسب سطح کیفی قطارهای مختلف متفاوت است. اما یافتن تور مشهد ارزان با قطار دشوار نیست. معمولاً قیمت قطارهای شش تخته به خاطر سطح کیفی پایین‌تر و خدمات کمتر بسیار کمتر از قیمت قطارهای چهار تخته و لوکس است. از لحاظ زمانی نیز، مدت زمان سفر با قطار از تهران به مشهد با سفر زمینی با ماشین یا اتوبوس تفاوت چندانی ندارد. اما از لحاظ ایمنی به هر حال سفر با قطار در مقایسه با سفر جاده‌ای امنیت بیشتری دارد. 

emamreza

تور مشهد با اتوبوس

تور مشهد با اتوبوس برای کسانی مناسب است که به دنبال کاروان زیارتی مشهد ارزان قیمت هستند. قیمت تورهای گردشگری با اتوبوس با تور زمینی با قطار یا تور هوایی قابل مقایسه نیست. در واقع سفر به مشهد با اتوبوس ارزانترین راه سفر به مشهد است. از لحاظ زمانی تفاوت چندانی میان سفر جاده‌ای و سفر با قطار به مشهد وجود ندارد. سفر به مشهد با اتوبوس حدود ۱۳-۱۱ ساعت زمان می‌برد. بدیهی است در این تورهای زمینی معمولاً اقامتگاه نیز در حد سه ستاره یا کمتر انتخاب می‌شود تا باعث افزایش قیمت تور نشود. البته قیمت تورهای گردشگری با اتوبوس vip کمی بالاتر است. با توجه به مدت زمان طولانی سفر تا مشهد امکانات اتوبوس و به خصوص راحتی صندلی اتوبوس یک امتیاز مهم محسوب می‌شود. به همین دلیل افراد زیادی سفر با اتوبوس vip را ترجیح می‌دهند. 

emamreza

قیمت تور مشهد

قیمت تور سفر به مشهد بر حسب نوع وسیله سفر، سطح کیفی وسیله سفر و سطح کیفی اقامتگاه تعیین می‌شود. همانطور که گفتیم بالاترین قیمت‌ها به تور هوایی مشهد اختصاص دارد. یافتن تور مشهد هوایی ارزان بسیار دشوار است. تورهای لحظه آخری مشهد احتمالاْ‌ تنها گزینه در این زمینه هستند. از لحاظ قیمت، پس از تورهای هوایی، تور زمینی با قطار قرار دارد. اما به خاطر سطح کیفی و میزان خدمات قطارهای مختلف قیمت بلیط آنها نیز تفاوت زیادی دارد. سومین عامل تأثیرگذار در قیمت تور، سطح کیفی اقامتگاه انتخاب شده است. هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره به نسبت فضای لوکس و خدمات متنوع خود قیمت بالایی دارند. عوامل دیگری نیز در قیمت اقامتگاه تأثیرگذارند. به عنوان مثال قیمت تور هوایی هتل نزدیک حرم از تورهایی که اقامتگاه آنها فاصله زیادی با حرم دارد بیشتر است. در ایام اوج سفر مانند تعطیلات نوروز نیز تمامی قیمت‌ها افزایش قابل توجهی دارند. 


emamreza

بهترین تور مشهد کدام است؟

بهترین تور مشهد برای افراد مختلف یکسان نیست. برخی به دنبال تور ارزان مشهد و برخی به دنبال تور لوکس با بهترین خدمات هستند. به طور خلاصه می‌توان گفت بهترین گزینه‌ها برای اقشار مختلف عبارتند از:

تور لوکس مشهد 

تور هتل های لوکس مشهد معمولاً به صورت تور مشهد هوایی برگزار می‌شوند. البته امکان رزرو هتل های لوکس مشهد و خرید بلیط قطار لوکس مشهد نیز وجود دارد. اما معمولاً کسانی که هزینه بالای هتل های لوکس مشهد را می‌پردازند ترجیح می‌دهند سفری راحت و سریع با هواپیما داشته باشند. 

تور مشهد با قیمت مناسب

اگر به دنبال تور مشهد با قیمت مناسب هستید بهتر است تورهای مشهد با قطارهای ارزان را انتخاب کنید. سفر با قطار به خاطر ایمنی و راحتی بیشتر از سفر جاده‌ای بهتر است. این تورها در تمام اوقات سال در دسترس هستند. فقط برای اوقات خاص مانند تعطیلات نوروز باید زودتر از موعد سفر برای رزرو تور اقدام کنید.

ارزان ترین تور سفر به مشهد

برای خرید ارزان ترین تور مشهد باید به سراغ تورهای مشهد با اتوبوس بروید. کاروان های زیارتی مشهد ارزان قیمت با اتوبوس‌های عادی و اقامتگاه‌های ارزان از تمام شهرهای کشور به سمت مشهد حرکت می‌کنند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ