02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل ارگ شیراز | arg shiraz Hotel شیراز

arg shiraz Hotel شیراز

شیراز
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Fars Province, Shiraz, تختی، JH93+F56, Iran
تعداد اتاق: 42
توضیحات:

هتل 3 ستاره ارگ شیراز

شیراز یک شهر متمدن و توریستی است که سالانه گردشگران زیادی به صورت شخصی و یا با تور شیراز به این شهر زیبا سفر میکنند. در شهر شیراز هتل ۳ ستاره ارگ شیراز وجود دارد که با هزینهای مقرون به صرفه به گردشگران تور شیراز خدمات فوق‌العاده‌ای ارائه میدهد.

موقعیت مکانی هتل 3 ستاره ارگ شیراز

هتل ارگ شیراز در سال ۱۳۷۰ در  مرکز شهر شیراز بنا و در سال ۱۳۹۴ بازسازی شده است. هتل ۳ ستاره ارگ شیراز به دلیل این که در مرکز شهر شیراز واقع شده ، به مکانهای دیدنی شیراز مانند تخت جمشید شیراز، شاهچراغ، باغ ارم، بازار وکیل، ارگ کریم خان، حافظیه، نارنجستان قوام و غیره دسترسی دارد. فاصله هتل ارگ شیراز تا این مکانهای دیدنی بسیار کم است. هتل ارگ شیراز دارای سه طبقه و ۴۲ باب اتاق بوده و دارای پرسنل مجرب و امکانات مدرن و مجهز است. فاصله هتل 3 ستاره ارگ شیراز با ارگ کریم خان و بازار وکیل و حافظیه حدود ۲ کیلومتر است.

امکانات هتل 3 ستاره ارگ شیراز

از مهمترین امکانات هتل ارگ شیراز میتوان به موارد زیر اشاره کرد

یخچال، اینترنت، رستوران، تلویزیون، لابی، نمازخانه، کافیشاپ فضای باز، تلفن، سرویس بهداشتی فرنگی، پارکینگ ,البته در لابی هتل ارگ شیراز اینترنت رایگان وجود دارد. خدمات رفاهی و امکانات اقامتی هتل ارگ شیراز بسیار مناسب بوده و دارای روم سرویس و غیره است. در واقع در طول اقامت در هتل ارگ شیراز میتوانید از امکانات مناسبی استفاده کنید. کمتر از ۳۰ دقیقه مسافت از فرودگاه بین المللی تا هتل ارگ شیراز است، بنابراین برای رفاه گردشگران با هماهنگی قبلی سرویس رفت و برگشت به فرودگاه مهیا میشود. از معروفترین رستورانهای شهر شیراز می‌توان به رستوران هتل ارگ اشاره کرد که توانایی زیادی در طبخ غذاهای فرنگی و سنتی ایرانی دارد. طعم غذاهای رستوران هتل ارگ به قدری دلنشین است که یک خاطره به یاد ماندنی و فراموش نشدنی در ذهن گردشگران تور هوایی شیراز ایجاد می‌کند. هتل در خیابان تختی واقع شده است‌.

جمع بندی 

بسیاری از افراد با تور زمینی شیراز یا تور هوایی شیراز به این شهر زیبا سفر میکنند. از خدمات توری که آنها رزرو کردهاند اقامت در هتل ۳ ستاره ارگ شیراز است. در واقع از قدیمیترین و بهترین هتلهای شهر شیراز هتل ارگ است. مدیریت هتل ارگ شیراز یک محیط کاملاً آرام و لذتبخش را برای میهمانان فراهم کرده است.تورها معمولاً از هتل‌ها تخفیف‌های بسیار خوبی برای اقامت می‌گیرند بنابراین سفر با تورهوایی و یا زمینی بسیار اقتصادی و مقرون به صرف است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ