02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل آسمان اصفهان | aseman isfahan Hotel اصفهان

aseman isfahan Hotel اصفهان

اصفهان
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
جکوزی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: اصفهان خیابان مطهری روبروی پل فلزی قرار داشته و یک ساختمان بزرگ
تعداد اتاق: 92
توضیحات:

هتل ۴ ستاره آسمان اصفهان

هتل 4 ستاره آسمان اصفهان یک هتل معروف در اصفهان است که به ایستگاه مترو و اتوبوس بسیار نزدیک است. همچنین نسبت به دیگر هتل های ۵ ستاره قیمت ارزانتری دارد. این هتل دارای امکانات رفاهی و تفریحی فوق‌العاده‌ای است. همچنین پرسنل آن بسیار مجرب و خوش اخلاق هستند. این هتل در نزدیکی زاینده‌ رود قرار داشته و دارای ۹۲ اتاق است. هتل آسمان ۱۱ طبقه داشته و به میزبانی از مسافران ایرانی و خارجی میپردازد. اگر قصد مسافرت با تور اصفهان را دارید، میتوانید این هتل زیبا را انتخاب نمایید. 

اطلاعاتی در مورد هتل ۴ ستاره آسمان اصفهان

هتل ۴ ستاره آسمان اصفهان در خیابان مطهری قرار داشته و دارای رستورانهای ایرانی و فرهنگی و کافی شاپ است. در زمان اقامت در این هتل میتوانید به اماکن تاریخی نظیر کاخ چهل ستون، میدان نقش جهان، پل خواجو و مکانهای تاریخی دیگر دسترسی کامل داشته باشید. این هتل در نزدیکی پل فلزی قرار داشته و به بازار اصفهان و مسجد شیخ لطف الله و عالی قاپو و باغ هشت بهشت نیز نزدیک است.

آدرس هتل 

هتل ۴ ستاره آسمان اصفهان در اصفهان خیابان مطهری روبروی پل فلزی قرار داشته و یک ساختمان بزرگ است. فاصله این هتل تا سی و سه پل تنها یک کیلومتر و ۸۲۸ متر است. همچنین فاصله هتل آسمان تا کلیسای وانک تنها یک کیلومتر و ۸۳۵ متر است. همچنین این هتل به خیابان چهار باغ و خیابان فردوسی، خیابان بهشتی و کاخ عالی قاپو بسیار نزدیک است. با اقامت در این هتل میتوانید به اماکن تاریخی و تفریحی زیادی دسترسی داشته باشید. 

امکانات موجود در هتل ۴ ستاره آسمان اصفهان

هتل ۴ ستاره آسمان اصفهان دارای امکانات بی‌نظیری مانند جکوزی، رستوران ایرانی، اینترنت، کافیشاپ و… است‌. در اتاق‌های هتل امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، چای‌ساز، کمد لباس، روم سرویس، رخت آویز، تلفن، اینترنت، تلویزیون و... وجود دارند. همچنین در اتاق امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی فرنگی نیز برای رفاه مسافران قرار داده شده است.

جمع بندی 

این هتل در لوکیشن مناسبی قرار دارد به همین دلیل به مکانهای تفریحی و تاریخی دسترسی دارد. اتاقهای هتل ۴ ستاره آسمان اصفهان تمیز و دلباز بوده و دارای امکانات زیادی نظر استخر و سونا هستند. هتل آسمان اصفهان در بافت تاریخی اصفهان قرار داشته و به مکانهای تاریخی و دیدنی اصفهان نیز بسیار نزدیک است. افرادی که با  تور زمینی اصفهان و یا تور هوایی اصفهان به این شهر زیبا سفر میکنند در این هتل اقامت میگزینند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ