02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل الیزه شیراز | elysee Hotel شیراز

elysee Hotel شیراز

شیراز
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: شیراز، خیابان معالی آباد، خیابان پزشکان، پلاک 20
تعداد اتاق: 68
توضیحات:

هتل 4 ستاره الیزه شیراز

هتل ۴ ستاره الیزه شیراز دارای ۷ طبقه و ۶۸ درب اتاق است. این هتل در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده و در منطقه معالی آباد شیراز در شمال غربی شهر واقع شده است. به دور بودن از هیاهوی شهر موجب شده تا این هتل آرامش دلپذیری را به مسافران هدیه دهد. مسافران تور شیراز باید توجه داشته باشید که هتل الیزه شیراز به مترو کمربندی و اتوبانها دسترسی آسان و راحتی دارد. 

امکانات رفاهی هتل ۴ ستاره الیزه شیراز

از امکانات رفاهی هتل ۴ ستاره الیزه شیراز میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

امکانات اتاق خواب: یخچال، بالکن، آباژور، مبلمان، دراور، کمد لباس، روم سرویس، رخت آویز، میز تحریر، سایر امکانات شامل چای ساز، اینترنت، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم تهویه و سیستم اطفاء حریق
سرویس بهداشتی فرنگی و امکان شارژ وسایل الکترونیکی به علاوه لوازم بهداشتی و دمپایی، حمام، سیستم گرمایشی و سرمایشی , از این‌ رو مسافران در هر اتاق امکانات بسیار زیادی برای افزایش آسایش و رفاه در اختیار دارند.

خدمات هتل الیزه شیراز 

کسانی که با تور هوایی شیراز برای مشاهده مکانهای دیدنی شیراز به این شهر بزرگ آمدهاند میتوانند برای داشتن سفری راحت و یک تجربه شیرین از سفر خود به هتل الیزه شیراز مراجعه کنند. از امکانات رفاهی و خدماتی که این هتل ارائه میدهد میتوانیم به سرویس بهداشتی ایرانی در هر طبقات، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی هتل، به علاوه تلویزیون و اینترنت در لابی، سالن ورزشی، فضای سبز، زمین ورزشی، پارکینگ، خودپرداز، ماساژ، سونا، استخر و جکوزی به علاوه کافی شاپ و کافی نت، آسانسور و نمازخانه و خدماتی نظیر خدمات برای معلولین، خدمات تهیه بلیط، خدمات باربری و خدمات پزشکی و خدمات خانه‌داری اشاره کنیم. 

فاصله هتل تا مکانهای مهم شهر

آن دسته از کسانی که با تور زمینی شیراز به این شهر جذاب آمده‌اند توجه داشته باشند زمانی که از خدمات هتل ۴ ستاره الیزه شیراز استفاده کنند میتوانند به مزایای زیاد آن دسترسی داشته باشند‌. همانطور که مشاهده کردید امکانات و خدمات این هتل منحصر به فرد است. اما توجه داشته باشید که فاصله هتل تا مکانهای مهم شهر با خودرو بسیار کم است. به عنوان مثال فاصله هتل تا باغ ارم با خودرو ۹ دقیقه و تا باغ عفیف آباد ۱۱ دقیقه، علاوه براین تا مرکز شهر ۱۳ دقیقه و تا بیمارستان حافظ شیرازی ۱۱ دقیقه و تا موزه پارس و ارگ کریم خانی و بازار وکیل و بازار لطفعلی خان زند ۱۲ دقیقه راه است.

سخن پایانی

کسانی که با تور زمینی شیراز به این شهر جذاب آمدند میتوانند از خدمات بی نظیر هتل ۴ ستاره الیزه شیراز استفاده کنند. این هتل هفت طبقه و ۶۸ درب اتاق دارد. علاوه بر این دارای ظاهر لوکس و بی نظیر است. خدمات و امکانات هتل موجب شده تا این هتل مورد توجه گردشگران و مسافران قرار بگیرد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ