02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل پان پسفیک ونکوور | pan pacific vancouver Hotel ونکوور

pan pacific vancouver Hotel ونکوور

ونکوور
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 999 Canada Pl #300, Vancouver, BC V6C 3B5, Canada
تعداد اتاق: 503
توضیحات:

هتل 5 ستاره پان پسفیک ونکوور

هتل 5 ستاره پان پسفیک ونکوور, یکی از بهترین هتل های شهر ونکوور است . ونکوور یکی از شهر های ساحلی کشور کانادا میباشد که به عنوان یکی از شهرهای پرجمعیت و پر زرق و برق کشور کانادا به شمار می رود . زیبایی های این شهر فوق العاده سالانه توریست های زیادی را به کشور کانادا می کشاند , تنها با داشتن ویزای کانادا این هتل را انتخاب کنید. کادر هتل 5 ستاره پان پسفیک ونکوور کانادا پذیرای مسافران تور کانادا میباشد و به بهترین نحو از مسافران خود استقبال می کند .هتل 5 ستاره پان پسفیک ونکوور رویایی دارای 503 اتاق است که در 23 طبقه قرار گرفته است و تمام طبقات دارای امکانات کامل هستند و خدمات در اتاق های شبانه روزی انجام می گیرد. در ضمن پذیرش در این هتل 24 ساعته و با کارکنان مسلط به زبان انگلیسی  می باشد.

امکانات هتل 5 ستاره پان پسفیک ونکوور

ساعت تحویل اتاق در این هتل,ساعت 16 میباشد وخروج از هتل ساعت 12 میباشد.این هتل دارای سیستم گرمایشی و حرارتی, سیستم تهویه مطبوع,خدمات 24 ساعته در اتاق ها, نظافت روزانه, خدمات شاتل, پارکینگ, آسانسور,میز کار, صندوق امانات, ماساژ,امکانات برای معلولین, کافی شاپ, رستوران با سرو انواع غذاها, بار و مینی بار, استخر روباز و سونا و جکوزی, خشکشویی و لاندری, تلویزیون با کانال های ماهواره ای, یخچال و سشوار میباشد. در ضمن هتل 5 ستاره پان پسفیک ونکوور دارای یک فروشگاه میباشد که مسافران بتوانند چیزهایی که نیاز دارند از آنجا تهیه کنند و دغدغه خرید و مراکز خرید را نداشته باشند.

جاذبه های نزدیک به هتل پان پسفیک ونکوور

یکی از نکاتی که در سفر باید به آن توجه کنیم نزدیک بودن هتل به جاذبه های شهر میباشد . این هتل در فاصله ی 12 کیلومتری فرودگاه بین المللی ونکوور می باشد و از جاهای دیدنی نزدیک به هتل میتوان به 

1-گالری هنری ونکوور

2-آکواریوم ونکوور

3-معبد بین المللی بودا,

4-سالن تئاتر اورفئوم

5-باغ های پوچارت را نام برد.

چگونه میتوانیم در هتل 5 ستاره پان پسفیک ونکوور اقامت داشته باشیم؟

برای سفر به کشور کانادا ما باید ابتدا ویزای کانادا داشته باشیم تا بتوانیم با تور کانادا وارد این کشور شویم. باید توجه داشته باشیم اگر با ریجکت ویزای کانادا مواجه شویم نمیتوانیم به این کشور سفر کنیم و برای رفع ریجکتی باید مجدد اقدام کنیم . در ضمن میتوانیم اقدام به گرفتن ویزای تحصیلی کانادا و یا ویزای کاری کانادا و یا ویزای تفریحی کانادا کنیم و برای گرفتن ویزا کانادا مانند ویزای بقیه کشورها احتیاج به عکس پرسنلی , پاسپورت, تمکن مالی لازم, مدارک کاری و تحصیلی ,عدم ممنوعیت خروج از کشور,فرم گردش حساب های شخص و اگر متاهل باشد مدارک ازدواج نیاز است . که در اینجا ما به شما کارشناسان آژانس راز آسمان پایتخت را معرفی می کنیم تا با مشاوره ای که به شما می دهند بتوانید در سریع ترین زمان ممکن ویزای خود را اخذ نمایید و اگر تمایل داشته باشید صفر تا صد کارهای شما را کارشناسان ما انجام می دهند تا یک سفر رویایی برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ